Colectia de croaziera Lookbook Dolce & Gabbana

Broderiea din nou la moda, priviti colectia de croaziera Lookbook Dolce & Gabbana!

Bucurati-va de splendoarea colectiei de croaziera Dolce & Gabbana!

Cele mai frumoase modele – cele cu broderie. Hainele cu broderie din nou sunt la moda! Si, cel mai important, toate acestea se pot purta. Si nu este doar posibil, ci si necesar. Chiar daca veti coase ceva personal, inspirati din motivele din aceasta colectie – nimeni nu ar indrazni sa parieze ca design-ul nu este „haute couture”. Indrazniti!

Dolce & Gabbana – casa de moda italiana, fondata de doi designeri de moda Domenico Dolce si Stefano Gabbana.

Domenico Dolce si Stefano Gabbana s-au intalnit la inceputul anilor ’80, cand Domenico a fost angajat de compania, detinuta de Stefano. La sfarsitul anului 1982, dupa intoarcerea acestuia din urma din serviciul militar obligatoriu, ei au decis sa combine eforturile si au deschis propriul studio, specializat  in servicii de consultanta in domeniul modei. Initial, fiecare dintre designeri au lucrat in numele propriu, mai tarziu, in scopuri economice ei au decis sa-si combine eforturile sub un singur brand. Trei ani mai tarziu,in parteneriat a fost deschisa casa de moda Dolce & Gabbana.

Primul spectacol de moda Dolce & Gabbana a avut loc in octombrie 1985 impreună cu alti designeri  novici la Milano Fashion Week. Colectie de imbracaminte pentru femei sub numele de Real Women (femeia reala) a a fost demonstrata nu de modele profesionale, caci nu aveau bani sa le plateasca pentru munca, designerii incepatori nu avea bani pentru asta, iar femeile obisnuite care au participat la parada au fost gasite printre prieteni si cunostinte. De asemenea, nu au existat fonduri pentru achiziționarea de accesorii pentru a completa hainele – toate accesoriile au fost obiectele personale ale modelelor. Pentru fundaluri pitoresti s-au folosit cearsafuri, aduse de Domenico Dolce de la domiciliu. Prima colectie a avut recenzii bune in presa, dar nu a adus succesul comercial asteptat si partenerii intentionau sa inchida afacerea. Pana laurma familia Dolce a gasit surse financiare si designerii au reusit sa lucreze la urmatoarea colectie. Cateva luni mai tarziu au luat parte la un spectacol de moda Milano Collezioni, datorita caruia au devenit cunoscuti.

Treptat, brandul a devenit popular in randul clientilor lor erau celebritati precum Sting si Woody Harrelson. Designerii au castigat faima reala dupa ce cantareata populara Madonna a aparut intr-un corset de Dolce & Gabbana la Festivalul de Film de la Cannes.

In 1992 compania a introdus primul sau produs parfum – Dolce & Gabbana Parfum. In 1993, acest parfum a primit un premiu din partea Academiei Internationale de parfumerie.

Dolce si Gabbana sunt cunoscuti pentru colaborarea cu reprezentantii lumii de show business: ei au creat costume pentru Drowned World Tour – turneul de concerte al Madonnei, pentru concerte scenice – Missy Elliot, Beyonce, Mary Blige, Kylie Minogue si alti artisti. Cu o mare parte din vedete, pentru care Domenico si Stefano (uneori personal) realizeaza costumele de concerte, ei sunt prieteni si pastreaza o legatura stransa cu familiile lor.

In plus, designerii sunt in mod constant realizeaza campanii de publicitate unice, care implica, de asemenea, celebritati si stele ale show-business. Monica Bellucci de 10 ani coopereaza cu designerii si promovează hainele lor Pret-a-Porte. Supermodelul Naomi Campbell actioneaza nu numai in show-urile lor, dar, de asemenea, reprezinta produse cosmetice, liniile de parfumuri, genti si imbracaminte.  Ptiviti intreaga COLECTIE!

News Reporter