Iosif Szentes suspenda cursele in Ardeal

Am vazut sute de postari pe FaceBook in care se spune ca ardelenii s-au saturat de „mitici” sau de „ragateni„, dar acum intreb retoric, ce face seful CFR Calatori Iosif Szentes, vine din partea unui ardelean sau a unui maghiar pus pe distrus transportul feroviar din Romania [ nu zic ca alti sefi etnici romani nu au facut aceleasi lucru, dar ma intreb asta cu ce-i mai bun? ]. Halucinatnt este raspunsul dat calatorilor nemultumiti: luati taxiul au microbuzul daca vreti sa ajungeti in Ardeal!

Iosif Szentes taie trenurile spre Ardeal de la 1 martie

ce pare ciudat este ca se stiu problemele, ca mai trebuie vagoane, ca locomotivele ar trebui modernizate, ca vagoanele vechi ar trebui si ele raparate, dar nu prea sunt bani. Atunci de ce accepti functia de director, ce crezi ca se asteapta de la tine daca nu solutii? Justificari? In cazul acesta angajati-ma pe mine, jur ca voi raporta pierderile cu toata „vrednicia”!

Am inteles, este nevoie de 230 de locomotive si 400 de vagoane, dar daca nu sunt ce facem – tragem oblonul si pana atunci mai luam ceva salarii, de preferat peste media regiilor profitabile daca se poate! Poate nu sunt bani pentru ca a cumaparat salopete la mana a doua la pret de haine de firma? Jaful de la CFR s-a terminat cu NUP pemtru cei mai multi inculpati, deci ce sa speram de la trimisul UDMR la CFR? Sa ne rugam sa nu fure, sa lasa sa mearga compania linistita la vale, apoi ne laudam ca Ungaria va introduce un tren de mare viteza intre Budapesta si Miercurea Ciuc? Asa este, vecinii au bani, noi ducem mereu lipsa, desi avem PIB-ul mai mare ca ei, iar la Budapesta banii vin mai mult din turism decat din economie, deci poate din taxare sa fie diferenta [a vecina statul ia peste 48% din PIB la buget! ].

News Reporter