
Calitatea produselor devine rapid o problemă competitivă importantă deoarece fiabilitatea superioară a multor produse a provocat o căutare considerabilă în rândul populației. Astfel că oamenii au început să caute din ce în ce mai mult acele produse mai puțin cunoscute, dar care din punct de vedere calitativ îndeplinesc toate cerințele.
Când vorbim de branduri românești, se pare că atenția pieței s-a îndreptat către acele produse executate cu mare atenție în micile laboratoare sau ateliere, acolo unde fiecare produs în parte primește atenția cuvenită.
Atunci când avem de ales între un produs de mass-market și unul produs realizat de către un artizan sau designer român, de cele mai multe ori vom alege a doua variantă, din simplul motiv că se naște în noi un sentiment de familiaritate, de apropiere atât față de produs cât și față de producător. Mai mult de atât, în cazul micilor producători avem oricând posibilitatea să mergem și să vedem modul în care produsele lor sunt create.
Fie că vorbim de haine sau accesorii la modă, fie că vorbim de produse de mobilier sau de produse alimentare, percepția românilor în ceea ce privește produsele tradiționale s-a schimbat considerabil în ultimii ani, iar asta se poate vedea la târgurile organizate peste tot prin țară. Acest fapt a dus la apariția acestor târguri inclusiv în mediul online, producătorii find dornici de a atinge un număr cât mai mare de oameni.
Traista Urbană este un astfel de loc, un târg online, creat cu scopul de a aduna sub aceeași umbrelă oameni pentru care calitatea, atenția pentru detalii și păstrarea intactă a valorilor românești sunt valorile de la care nu se abat niciodată.
Probabil că și tu te-ai surprins de nenumărate ori navigând printre produsele care fie îți amintesc de copilărie precum un magiun-de-prune, fie stârnesc în tine un sentiment unic de fericire și mulțumire, pentru că vezi strădania celor ce vor să pună eticheta de Made în România doar pe acele produse ale căror numitor comun este calitatea. De aceea nu mai este o noutate faptul că atunci când au de ales, oamenii preferă mai puțin dar bun, decât mult și lipsit de consistență.
Trăim într-o perioada în care piața este încărcată de milioane de produse și posibilitatea noastră de a alege este extraordinară, însă atunci când alegem un produs, o facem fie pentru că îl cunoaștem și îl folosim, fie pentru că ne-a fost recomandat, fie pentru că persoana din spatele produsului ne-a oferit tot confortul și încrederea astfel încât noi vom ști sigur că am ales ceea ce trebuie. De aceea, am putea spune că uneori calitatea se alege cu inima.